5 Ağustos 2021 Perşembe

 BİZ BİZE YETERİZ!

23/04/2015
Bir kaç yıl önce ana dilin özgürlüğü ile ilgili bir toplantıda zamanın BDP vekili Mahmut Alınak toplantı sonrası bana yaklaşarak "Ermeni misiniz?" diye sormuştu.
 
Herhalde Güvercinler Meclisi isminden dolayı.
 
"Hayır ,haksızlık kime yapılırsa ben onun yanındayım" demiştim.
 
" Ermeni hakları için Ermeni ,Kürt hakları için Kürt,Müslüman hakları için Müslümanım " demiştim...
 
"Çünkü insanım,insan olmaya çalışıyorum"...
 
Toplantıda konuşmama şu şekilde başlamıştım. "Biz neyi konuşuyoruz Allahaşkına? Bir insanın dili anasının ak sütü gibi helaldir. Bu konuyu siyaseten tartışmayı bile zul sayıyorum!"...
 
Alınak benden sonra konuşmasına şöyle devam etmişti. "Şahin kardeşim gibi insanlar bu ülkede varsa artık bu ülkeye daha umutlu ve mutlu bakıyorum. Teşekkür ederim Şahin kardeşim"...
 
Evet dostlarım, nasıl ki Kürt vatandaşlarımızın hakları için yıllarca birlikte mücadele ettiysek,Ermeni vatandaşlarımızın hakları için de yıllardır mücadele ediyoruz. Çünkü insan olmaya çalışıyoruz..Vicdanımızın sesini dinliyoruz...
 
Bütün sorunlarımızı ancak ve ancak bizler,birlikte konuşarak,dertleşerek çözeceğiz,çözüyoruz...
 
BİZ BİZE YETERİZ!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız işin teşekkür ederim.

  FIRTINA GELİYOR! “Amerikan Federal Bankası Fed faiz artışı yaparak fırtınayı başlatacak” diyenler var. İçerde açıklanacak faiz oranı i...