5 Ağustos 2021 Perşembe

 TÜM SİSTEMLER MİADINI DOLDURDU

27/12/2012
MESAJ 4
TÜM SİSTEMLER MİADINI DOLDURDU
İnsanlık tarihi boyunca geliştirilmiş tüm sistemler yaşandıktan sonra evrilerek başka sistemlere dönüştü.
Bugün hala yaşamakta olan kapitalizm de her gün evrilerek başka bir sisteme doğru dönüşmektedir.
Henüz yapısal bir değişiklik olmamış olsa da çok yakında,bizim de önereceğimiz sistemlerle bu sistem de tarihteki yerini alacaktır.
Elbette tarihe mal olmuş sistemlerin iyi yönlerini bugüne ve yarına taşıyacağız,ama bugünün ihtiyaçlarına çözüm getirmeyen yönlerini de yeni yaklaşımlarla değiştireceğiz.
DEĞİŞMEKTE OLAN NEDİR?
Kapitalizmin ana özelliklerinden olan,sermayenin,üretim araçlarının sahipliğinin ve bu güçlere dayanarak elde ettiği yönetim misyonu yavaş yavaş aşılmaktadır. Ama henüz yapısal dönüşümler yeni yeni gelişmektedir. Biz,bu dönüşümü hızlandırmak ve yeni bir sonuca ulaştırmak için yeni öneriler dile getirecek ve adım adım uygulamaya başlayacağız.
NE ÖNERECEĞİZ?
Üretim araçlarının sahipliğini de,tüm mülkiyet sistemini de yeniden tasarlayacağız.
Sadece üretim araçlarının sahipliğini de değil üretim,dağıtım ve paylaşım sistemlerini de yeniden yapısal sistemlerle geliştireceğiz.
Emek üretimi,satılması,değerlendirilmesi sistemlerine de yeni sistem önerileri geliştiriyoruz.
Bu çalışmaları hep birlikte yapacağız.
İlk başta ,algılar eskinin algılarıyla tanımlandığı için anlaşılması zor olacaktır. Ama yeni bir sistemin kuruluşunu,eskinin bağlarından kurtularak ,yeni algı geliştirme çabalarıyla kolaylaştıracağız.

Sevgiyle...
http://yenisevgicagi.blogspot.com/
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız işin teşekkür ederim.

  FIRTINA GELİYOR! “Amerikan Federal Bankası Fed faiz artışı yaparak fırtınayı başlatacak” diyenler var. İçerde açıklanacak faiz oranı i...